Trade and investments
Każdego dnia łączymy sąsiadów
Współpracujące z firmą Czechcontract podmioty powierzają nam najtrudniejszy etap wchodzenia na nowy zagraniczny rynek, rozumiejąc jednocześnie, że jest to równoznaczne z zakładaniem nowej działalności na zajętym przez konkurencję terenie. Znajomość realiów pozwala nam uprościć ten proces.
Oferta działu handlowego firmy Czechcontract opiera się na następujących filarach:
Pośrednictwo w nawiązywaniu kontaktów | Tłumaczenie ofert handlowych | Utrzymanie kontaktów |
---|---|---|
pomiędzy kupującymi a sprzedającymi z różnych rejonów świata | przesyłanie tłumaczeń do nowo wyszukanych lub zaznajomionych firm | po znalezieniu kontrahenta, podpisaniu umowy, dokonaniu zakupów, zatrudnieniu pracowników pozostajemy w kontakcie |
Słuchamy, myślimy, działamy
Wieloletnie doświadczenie w doradztwie handlowym, znajomość języków, realiów i kultury danego kraju ułatwia nam nawiązywanie długotrwałych relacji.
Długoletnie doradztwo handlowe | Znajomość języków obcych | Znajomość realiów i kultury |
Nasza firma bazuje na doświadczeniach uzyskanych w izbach gospodarczych oraz na doświadczeniach własnych i doświadczeniach Klientów | Wysoki poziom znajomości języka pokonuje wszelkie początkowe bariery negocjacyjne | Dzięki podróżom posiadamy wiedzę na temat kultury i realiów takich krajów jak Tanzania, Tunezja, Portugalia, Republika Czeska, Słowacja, Niemcy, Austria, Hiszpania i innych |
Tłumaczenia ofert
Ponieważ proces wchodzenia na obcy rynek jest długotrwały i wymaga przygotowania, to w ramach badania rynku nasi Klienci mają możliwość zacząć od zamieszczenia na stronie internetowej Czechcontract wzmianki na temat swojej firmy w docelowej wersji językowej. W ten sposób łatwiej jest zaprezentować ofertę firmy, zaistnieć na rynku, posiłkować się przykładami podczas prezentacji u kontrahenta i nie wymaga to tłumaczenia całej strony Klienta i wychodzenia poza założony budżet.
Nasze raporty dotyczące rynku zagranicznego opierają się na wiedzy praktycznej i skupiają się na dziedzinie Klienta, dzięki czemu nie traci on czasu na czytanie encyklopedycznych informacji o danym kraju, tylko od razu zagłębia się w problematykę danej gałęzi gospodarki.
Sebastian Faron – właściciel